tirsdag 7. april 2009

Bergen by - på grenså te stolt og kry!

Eg legge merke te at Stavanger har blitt representert ganske sterkt på denne bloggen, og sjøl om eg e litt rogalending, føle eg Bergen allikavel fortjene et innlegg. Te tross for ymse utsagn fra meg som at i Bergen regne det året rundt og at det kanskje ikkje e den store byen å trakta ette, legge eg meg nå flat og innrømme at eg kanskje har øvedreve ein liten tanke.. Når våren og sommaren e her, og være vise seg fram frå ei god sia, må eg innrømma at Bergen by ikkje e så stygg og teit allikavel, men derimot ganske så fin :)



Og te slutt ønske eg og Bergen alle ei GOD PÅSKE!! "For fjellene kan vel vike, og haugene rokkes, men min miskunnhet skal ikke vike fra deg, og min fredspakt skal ikke rokkes, sier Herren, han som forbarmer seg over deg." Jes 54,10

Synnøve

2 kommentarer:

Ace sa...

nice=) dette love jo bra for høsten, ikkje sikkert eg gidde kjøpe støvler allikevel:P...

Jan Ove sa...

Ikkje bare e Bergen "ikkje så stygg og teit allikavel", men Bergen e NYDELIG i vårsolskinnet! Bergen e fin i regn og, men når det e sol der, så e det kje noken finare plass i Norge! spesielt viss en står med utsikt fra fløyen.. =)